segunda-feira, 6 de fevereiro de 2012

Oferenda


Ofereço flores, incenso, frutas e pedras aos Deuses. 
Principalmente a Durga, força feminina suprema, o poder de Shakti. 
Que o poder do sagrado feminino me acompanhe nessa jornada. 
Que me acompanhe na hora do parto. 
E que eu possa me conectar com todo o meu poder interior ancestral e divino. 

Om Sri Durgaya Namah!

To that goddess who abides in all beings as reflection 
To that goddess who abides in all beings as power 
To that goddess who abides in all beings as forgiveness 
To that goddess who abides in all beings as modesty 
To that goddess who abides in all beings as peace
To that goddess who abides in all beings as faith
To that goddess who abides in all beings as loveliness 
To that goddess who abides in all beings as good fortune 
To that goddess who abides in all beings as activity
To that goddess who abides in all beings as memory
To that goddess who abides in all beings as compassion 
To that goddess who abides in all beings as contentment 
To that goddess who abides in all beings as mother 

Jai Maa!

Nenhum comentário: